Pages

Sunday 30 November 2014

Pendapatan Sampingan Dari Rumah

Cara Jadi Ahli Shaklee


Assalamualaikum semua,

 

Pendapatan Sampingan memang orang sekarang cari-cari. Bukan sebab nak dapat duit banyak tapi sebab tahap hidup sekarang semakin tinggi. Nak tak nak perlu juga buat pendapatan sampingan. Kan senang kalau pendapatan sampingan dari rumah. Macam saya juga. Walaupun saya seorang pelajar tapi saya ambil jalan untuk melakukan kerja sampingan. Sebelum ini saya jual tudung, ada juga jual makan simple dekat kolej dekat kenalan dekat. Tapi saya ingin juga mencari pendapat yang membolehkan saya memberi duit kepada keluarga saya bukan hanya untuk kegunaan saya sendiri. 


Kalau nak tanggung keluarga perlulah ada pendapatan yang agak besar kan. So, saya cari dan cari la dekat internet. Banyak juga la saya dah cuba pelbagai sistem jana duit ni. Tapi semua tak berhasil. Semasa saya sedang mencari nak buat kerja sampingan ada beberapa kriteria yang perlu saya rujuk untuk masuk buat pendapatan sampingan ini. Yela, saya kan student perlu lah pentingkan belajar dan pendapatan sampingan hanya sampingan sahaja. Takkan lah saya nak korbankan belajar saya yang saya usaha selama ini. Betul tak. Cari punya cari. Last sekali saya terfikir, kenapa aku tak join Shaklee je. sebab aku kan makan supplemen Shaklee. So lagi mudah untuk saya jual jika saya sendiri dah cuba. kisah saya dan Shaklee .

 

Dan saya juga boleh je lakukan bisnes ini di kolej di hostel di mana saja saya berada. Kan saya dah kata pendapatan sampingan dari rumah semestinya senang. Sebab kita hanya perlu berada di rumah tanpa perlu pergi ke mana-mana. Kalau saya sebagai student boleh fokus on study kalau yang sudah berumah tangga boleh menjaga anak. Kan best macam itu.


Lepas je saya terfikir nak join tu, terus saya hubungi dengan pengedar Shaklee yang saya beli dengan dia. dan saya pun terus berdaftar untuk menjadi pengedar Shaklee.


 

Cara untuk jadi Ahli Shaklee

 

Terdapat dua cara jika kita ingin daftar untuk menjadi ahli. Terserah kepada kita untuk pilih cara mana yang nak kita guna untuk daftar keahlian

 

 

Cara pertama : Dengan membayar RM65 dan postage RM10


Ini adalah cara keahlian dengan pembayaran RM75. Ini adalah cara yang saya guna semasa nak daftar jadi ahli. Rm 75 ini adalah untuk member kit yang kita akan dapat selepas daftar sebagai ahli.Pembayaran sebanyak RM 75 hanya sekali seumur hidup tau. Sekali da join tak payah dah nak berulang kali bayar untuk aktifkan keahlian. BEST KAN?


 

Cara kedua : pembelian minimum RM 650 dan mendapat jumlah uv sebanyak 200


Ini adalah cara yang mudah sebab bila join dengan beli barangan Shaklee lebih RM650 kita kan dapat 200 uv. dengan jumlah 200 uv itu membolehkan kita untuk mendapat bonus. YEAY!!. untung sangat baru join da dapat bonus tanpa perlu start biz lagi. tapi hanya untuk bulan tu je tau. Untuk dapat bonus bulan-bulan lain kena penuhi kriteria-kriteria yang telah ditetapkan.


jana pendapatan sampingan seperti pendapatan seorang CEO
Jana pendapatan dengan Shaklee


jana pendapatan lumayan hanya kerja di rumah
Join Us


Bagaimana jika saya tak nak pun buat bisnes tetapi saya nak makan sendiri?

Nak makan sendiri pun boleh nak daftar sebagai ahli. Sebab kita akan beli dengan harga ahli yang mana jimat sangat-sangat. siapa yang tak nak jimat kan. Orang lain beli dengan harga retail kita beli dengan harga ahli. Kalau kawan-kawan sekeliling kita nak beli produk Shaklee pun tak susah nak cari sebab kita sendiri ahli kan. So, jangan jadikan alasan untuk tidak menjadi ahli ye. 


Kita boleh melakukan pendapatan sampingan dari rumah dan semestinya hujung jadi. Jom kita beramai-ramai jana pendapatan sampingan untuk mendapat money freedom

Selain itu, pelbagai kelebihan yang ditawarkan Shaklee untuk ahli-ahlinya melakukan bisnes. 

Yang itu saya akan cerita di entry lain ye. stay tuned hehehehe


untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan

hubungi saya pengedar Shaklee Kegemaran Ramai

Nadia Majid

Id Shaklee: 1068003

email: ceriavita@gmail.com

fb page: www.facebook.com/ceriavitaku

no tel / whatapps: 0199728071