Pages

Saturday 18 October 2014

Resepi ESP Ku..

Resepi ESP saya..

cara bancuh ESP
ESP saya :)

Assalamualaikum semua, Saya nak berkongsi dengan anda resepi ESP yang saya selalu buat. Tiap-tiap hari sebelum pergi kelas dan waktu malam ( sebab tak nak makan malam.. diet kata kan) . Pelbagai resepi Esp Shaklee sedap, ade juga resepi Esp Shaklee Kurma, Resepi Esp Shaklee dengan performance drink banyak lah lagi..tak tersenarai kome di sini..

Resepi Esp Shaklee versi nadia

Resepi Esp sejuk
ais ( ekot la nak banyak mana)

susu strawberry sejek dengan ESP
susu Strawberrry ( satu kotak pun cukup je. ekot botol yang digunakan)

Resepi ESP mudah
ESP ( bahan paling penting sekali )

bancuh ESP banyak
botol besar ( ikut nak banyak ke tidak )

ini bahan-bahan yang diperlukan. yang di atas sekali ialah ais, 2 kotak susu strawberry, Esp dan botol besar ( saya selalu ambil potion besar ..aishhh mcm mne nak kurus ni ). kemudian,

susu stawberry enak bersama ESP
tuangkan susu ke dalam botol

susu sedap bersama ESP
tambah kan ESP ( ikut nak 3 sudu ke 2 sudu ke 1 sudu ke.. saya guna satu sudu penuh )

ais menambah kelazatan ESP dan susu strawberry
tambah kan ais





tuang susu ke dalam botol, tambah 1 sudu Esp dan letak ais, part yang paling saya suka bila.goncangkan susu, esp dan ais sekali.. pehh. terliur dengar tau..hehehehehe

Resepi di atas selalu saya buat pada sebelah malam. kalau pada waktu pagi saya cuma bancuh Esp dengan air biasa sahaja.. tu  pun sedap tau. Seonok sangat minum ESP ni boleh try macam-macam resepi then add on the ESP.

untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut

boleh hubungi saya pengedar Shaklee anda

Nadia Majid

Id Shaklee: 1068003

whatapps: 0199728071

fbpage: www.facebook.com/ceriavitaku

1 comment:

  1. Kompom sedap nih!

    Singah sini :D
    http://mak-atam.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Apa pandangan korang? kongsilah.. sharing is caring tau